@chargger :
Първо искам да изразя благодарностите си за отзивите: на ден изпълняваме 2-3 цифрен брой поръчки на много клиенти, за съжаление хората оставили хубави отзиви са единици, поради една или друга причина отзиви оставят само тези 1% на които нещо им е докривяло и вместо да търсят решение (каквото ние винаги предлагаме в такива случаи) предпочитат да пълнят с негативи Интернет пространството: благодариме още веднъж за този отзив!
Второ: Правим невъзможното отсреща хората да останат доволни: друг е въпроса че и ние сме хора и допускаме грешки в един от 100 (да не пиша 1000) случая, в които ситуации винаги реагираме в полза на клиента (и за наша сметка), стига претенциите да не са безумни (каквито случаи историята познава).
Трето: НЕ е от значение къде си точно в момента, в повечето случаи (да не казвам във всички) най-големи претенции имат "граждани" с поръчки под 10лв - хората със заявка за по 4 цифрени суми нито мрънкат нито се оплакват - странно как могат да изчакат части за по 4-5к, докато клиента с флашката за 8лв. започва да сумти и недоволства на 2рия ден (да не казвам че при достатъчно натоварените телефонни линии като един такъв днес 5 пъти звънне за да се оплаква че хабил стотинки за минути, колко ни е мил и на нас).
Въпрос на манталитет - това че си в града не те прави гражданин
Четвърто: Много пъти ни бавят и странични фактори: например - заявяваме и си предплащаме голяма сума за компоненти внос: Европейските дистрибутори от които внасяме веднъж забравят да пуснат стоката в конкретния ден, веднъж не видели писменото потвърждение на шипмента (веднъж дори пратиха стоките в Гърция на друга фирма която се казва София там, и трябваше да изчакаме връщането и обратно и повторното и изпращане към нас, което отне 2 седмици...) или поради една или друга причина има забавяне поради независещи от нас причини.
Да не казвам че по време на стачката в Луфтханза ни забавиха поръчките с 10 дни, но това е друга тема.
Във всички случаи обаче, проблем имаше само с клиенти със заявки на стойност под 20лв - странно как всички останали с 4 цифрени поръчки проявиха не само търпение, но и разбиране и всичко си дойде на мястото с тях.
Другото нещо което явно се набива на очи (повтарям се от т.1): отзиви има основно в случаите когато има недоволни, в останалите случаи просто нищо не се е случило, но пък големя брой редовни клиенти са ни повече от достатъчно признание, та...
Няма да се впускам в още подробности: само ще кажа: който търси решение: печели, останалите си ходят недо...... (..волни да кажем): клиент беше решил че като не си получил диска ще пише оплаквания - казахме му че си е в пълното право - в крайна сметка всеки може да пише каквото си иска.
В последствие се обади и попита като човек какво може да се направи по въпроса.
Резултата: всичко беше ОК в съвсем кратък срок (което нямаше да се случи ако не беше решил че все пак иска да получи това което иска, вместо да мрънка и т.н. по форумите).
За съжаление не всеки вижда нещата по този начин, но пък нещата са такива каквито си ги направиш: като си свикнал да мрънкаш няма как деня ти да е супер
Айде спирам че стана ферман: забавяме се с отговорите защото наистина е много натоварено и нямаме много време да пишем (и отговаряме) във форума, но от името на целия ни екип казвам едно голямо БЛАГОДАРЯ за мнението на chargger.