Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
- admin
- Мнения: 61
- Регистриран на: 01 Яну 2012, 15:26
- skype: sofiacomputers-lagera
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
В темата можете да оставяте мненията си, отзивите и препоръките към нас : София Компютърс ЕООД.
Ще сме благодарни да чуем вашите предложения, отзиви и препоръки, като сме отворени и за градивна критика
Ще сме благодарни да чуем вашите предложения, отзиви и препоръки, като сме отворени и за градивна критика
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
София Компютърс е фирмата, на която може да се разчита на 100%.
Коректно, професионално и най-вече, бързо и евтино обслужване
Коректно, професионално и най-вече, бързо и евтино обслужване
- ddragon
- Site Admin
- Мнения: 763
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 22:27
- skype: sofiacomputers
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Стараем се , благодарим за отзива
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20 Дек 2013, 16:31
- Обратна връзка:
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Честно казано въобще не съм доволна от услугите на тази фирма. Преди около седмица оставих лаптопа си в сервиза им в "Силвър Център" Люлин и ми беше върнат с повредена клавиатура (поне така беше според тях). От сервиза твърдяха, че до последно при тях си била работила и от опита, който имали, смятали, че клавиатурата е дефектирала. В последствие реших да занеса лаптопа си в сервиза на магазина, от който е закупен, оставих го и след 2 дни хората ми звъннаха и казаха, че няма повреда, просто лентовият кабел на клавиатурата бил закачен на обратно... Така, заради опита, който "имаха" служителите на тази фирма ми се отвори двойна работа и трябваше да се разкарвам из цяла София, за да си разреша проблема! Не бих използвала услугите им отново!
- ddragon
- Site Admin
- Мнения: 763
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 22:27
- skype: sofiacomputers
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
1. Странно е, как много от хората предочитат да сочат с пръст, отколкото да се замислят...
В първия момент, като управител на фирмата, реших, че наистина някой от нашите момчета е допуснал (човешка - И О Ужас - нещо невиждано) грешка, като не се е справил с конкретния случай, и определено не исках да оставям нещата така, за което естествено се обърнах с въпроси към конкретните служители, работили с лаптопа.
Ми да, оказа се, че освен момчетата в сервиза, които действително поправиха лаптопа (нещо, което не виждам споменато в горния пост, та да го кажа аз, защото на някой е по-лесно да сочат, отколкото да признаят), на конкретния случай е бил свидетел и един от нашите доставчици, по думите на който момчето в Силвър Център с цел проверка на проблем е отворило пред клиентката лаптопа и отново е закачило клавиатурата, с цел да се помогне на момента.
2. Ако клавиатурата е била с неправилно закачен кабел (обърнат), тя е нямало да бъде повредена, а неработеща!
3. Клавиатурите на лаптопите са с кабели, които трябва много да си играеш, за да можеш да обърнеш.
4. Двама различни служители са закачили клавиатурата (един в сервиза, и един в магазина), едва ли и 2-мата ще допуснат точно една и съща грешка.
5. Странно е как госпожата, автор на по-горния пост, не е допуснала, че проблема и е отстранен гаранционно, и са и казали нещо с което да компрометират една повече от добре работеща конкурентна фирма.
6. Също е странно, защо при появата на 1-вия проблем, гореписалата дама, не се е обърнала първо към "по-компетентния" сервиз, от който са изразили становищата в последствие ...
Та за малко, да си отнесат момчетата съответните последствия, но пък се оказа, че трима души казаха едно и също нещо, което не съвпада с по-горе написаното.
То и Интернет си е за това: всеки да си пише каквото иска, пък колко е вярно е друга тема.
Оставям темата нарочно, за да получа още аргументи от клиентката (много по-лесно щеше да ми бъде да изтрия поста с 1 клик), все пак за нас всяко мнение е важно, защото наистина ни пука за работата и доволните (десетки на ден) усмивки на нашите клиенти.
В първия момент, като управител на фирмата, реших, че наистина някой от нашите момчета е допуснал (човешка - И О Ужас - нещо невиждано) грешка, като не се е справил с конкретния случай, и определено не исках да оставям нещата така, за което естествено се обърнах с въпроси към конкретните служители, работили с лаптопа.
Ми да, оказа се, че освен момчетата в сервиза, които действително поправиха лаптопа (нещо, което не виждам споменато в горния пост, та да го кажа аз, защото на някой е по-лесно да сочат, отколкото да признаят), на конкретния случай е бил свидетел и един от нашите доставчици, по думите на който момчето в Силвър Център с цел проверка на проблем е отворило пред клиентката лаптопа и отново е закачило клавиатурата, с цел да се помогне на момента.
2. Ако клавиатурата е била с неправилно закачен кабел (обърнат), тя е нямало да бъде повредена, а неработеща!
3. Клавиатурите на лаптопите са с кабели, които трябва много да си играеш, за да можеш да обърнеш.
4. Двама различни служители са закачили клавиатурата (един в сервиза, и един в магазина), едва ли и 2-мата ще допуснат точно една и съща грешка.
5. Странно е как госпожата, автор на по-горния пост, не е допуснала, че проблема и е отстранен гаранционно, и са и казали нещо с което да компрометират една повече от добре работеща конкурентна фирма.
6. Също е странно, защо при появата на 1-вия проблем, гореписалата дама, не се е обърнала първо към "по-компетентния" сервиз, от който са изразили становищата в последствие ...
Та за малко, да си отнесат момчетата съответните последствия, но пък се оказа, че трима души казаха едно и също нещо, което не съвпада с по-горе написаното.
То и Интернет си е за това: всеки да си пише каквото иска, пък колко е вярно е друга тема.
Оставям темата нарочно, за да получа още аргументи от клиентката (много по-лесно щеше да ми бъде да изтрия поста с 1 клик), все пак за нас всяко мнение е важно, защото наистина ни пука за работата и доволните (десетки на ден) усмивки на нашите клиенти.
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Благодаря от сърце ! Благодарение на Вас, сега на моя " super-star " компютър тупти новото сърце AMD Athlon 2600+ .
- ddragon
- Site Admin
- Мнения: 763
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 22:27
- skype: sofiacomputers
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Можем само да се радваме, че сме били полезни
2600+ не е най-последно поколение процесор, но с 1ГБ РАМ е идеален за ежедневните дейности
Странно е как ако има 100 доволни и 1 недоволен (няма как на всеки да се угоди), пише само недоволния.
Именно затова благодарим за поста и отзива
2600+ не е най-последно поколение процесор, но с 1ГБ РАМ е идеален за ежедневните дейности
Странно е как ако има 100 доволни и 1 недоволен (няма как на всеки да се угоди), пише само недоволния.
Именно затова благодарим за поста и отзива
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Имате голяма разлика в цените на резервните части в сайта и тези, които слагате при ремонт. Сигурно се дължи на "безплатната диагностика и смяна на частта закупена от вашите магазини".
- ddragon
- Site Admin
- Мнения: 763
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 22:27
- skype: sofiacomputers
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Бихте ли могла да дадете някакъв пример?
Кога, къде, какво?
Кога, къде, какво?
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
В магазина в Младост ми поставиха нова видео карта Palit Geforce 210, 512MB., за която платих 65лв., а в сайта цената и е друга. Не съжалявам за парите, просто можеха да сложат 1GB карта
- ddragon
- Site Admin
- Мнения: 763
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 22:27
- skype: sofiacomputers
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Разбирам.
Вижте, в магазина резервните части са на цени, каквито са били цените, когато е заредена самата част.
Няма как всеки ден да се сменят етикетчета с цени на всички стоки, а цените на частите са много динамични - като излезе нова серия, цената на старата пада.
Навсякъде в България, покупката на части онлайн е винаги на по-ниска цена, отделно от това, че ако си купите само компонента, в това не влиза нито поставяне на драйвер (както във Вашия случай), нито монтаж, нито тест - просто Ви се дава опакованата част и това е, докато в магазина са видели че картата Ви е за смяна, сложили са Ви новата, инсталирали са Ви драйвери и т.н.
А това дали е 512МБ, 1ГБ, 2-5ГБ при картите в ниския клас е изцяло без значение
Надявам се да ни разберете.
Вижте, в магазина резервните части са на цени, каквито са били цените, когато е заредена самата част.
Няма как всеки ден да се сменят етикетчета с цени на всички стоки, а цените на частите са много динамични - като излезе нова серия, цената на старата пада.
Навсякъде в България, покупката на части онлайн е винаги на по-ниска цена, отделно от това, че ако си купите само компонента, в това не влиза нито поставяне на драйвер (както във Вашия случай), нито монтаж, нито тест - просто Ви се дава опакованата част и това е, докато в магазина са видели че картата Ви е за смяна, сложили са Ви новата, инсталирали са Ви драйвери и т.н.
А това дали е 512МБ, 1ГБ, 2-5ГБ при картите в ниския клас е изцяло без значение
Надявам се да ни разберете.
Re: Отзиви, мнения и препоръки за София Компютърс ЕООД
Днес събота 18 октомври магазина на ул.Плиска 46-50 в 14.30 часа НЕ работеше.Обявеното от Вас работно време е от 13.30 до 20.00 часа на едно място и от 13.30 до 19.30 часа на друго място в сайта Ви !!!Ако и с другите "услуги" сте толкова коректни ,не искам да ви ползвам като вариант !!!
Извинения от сорта "колегата беше болничен ,отпуска и други" няма как да се приемат защото не сте го отразили в сайта Ви който се счита за актуална информация за Вас !
Извинения от сорта "колегата беше болничен ,отпуска и други" няма как да се приемат защото не сте го отразили в сайта Ви който се счита за актуална информация за Вас !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост