Ми ... няма какво да кажа, от 1000 човека (при нас са над 20к обслужените клиенти до момента) поне 1 ще има, на който да не е станало на неговото, и вместо да измисли градивен вариант, той предпочита да пълни Интернет с негативни отзиви и така...
По принцип Интернет е пълен с критика към М-тел, ВиК и т.н, но хората си работят и не се занимават с епизодични включвания и слава богу, щото ако спрат да работят, ще въртим чекръците за ровим в Нета, а цените при другите оператори няма да са такива ...
Учуден съм че от тези над 20к клиента, има само 4-5 които им е накривяло, но пък останалите като са доволни не ходят да възхваляват, та ...
Идеята е тук да ни пишат хора с реални проблеми, на които както се вижда ние реагираме, и явно се справяме повече от добре, предвид 5 годишната ни работа, хилядите клиенти, и само толкова малко негативни - направо сме си ток и жица ( за Жар например, и не само, а и за другите фирми в бранша има помия до шия в нета, но това не означава че и те не си вършат работата - просто хората са за това - да злословят и да клеймят - особено някои от тях, но уви - това е положението).
Благодарим за градивната критика, но още повече благодариме на хората, отделили малко време за да ни изразят задоволството си от работата с нас ( а те са много, прото не го правят във форума

)